Thursday, February 10, 2011

Misteri Lelaki Berkuda Di Mesir

Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Kali ni zul nak berkongsikan sebuah cerita yang datang dari Mesir. Cerita ni memang baru lagi, dimana satu imej hantu dipercayai seorang lelaki menunggang kuda dalam rusuhan di Mesir telah dirakamkan oleh sebuah stesen televisyen yang dikenali sebagai MSNBC. Di bawah ini merupakan imej tersebut.

Dalam imej tersebut, seorang lelaki misteri sedang menunggang kuda bewarna putih dicelah-celah himpunan orang ramai yang sedang merusuh, kemudian bergerak ke langit dan terus ghaib. Korang boleh cuba tengok video yang disertakan di bawah ni untuk melihat sendiri dengan jelas kelibat lelaki berkuda tersebut.


huhu kawan kawan msti tahu kn revolusi mesir yg berlaku sekarang di mesir untuk menggulingkan president mesir, hosni mubarak? rakyat mesir bangun memberontak selepas kejatuhan satu lagi diktator arab di Tunisia, president mesir nih proxy atau member baik amerika dan sekutunya israel, beliau telah membiarkan rakyatnya miskin tetapi dia hidup senang lenang atas kesusahan rakyatnya, harta dia dianggarkan berjumlah 30bilion, die juga merupakan sekutu kuat israel dan sanggup mendengar nasihat israel dan membiarkan saudara islam di palestin menderita. sempadan mesir di tebing barat di tutup dan merampas segala bantuan untuk di salurkan ke palestin... jadi rakyat mesir memberontak dan ingatlah janji allah itu benar, cuba kita lihat gambar dan video diatas allah akan menolong hambanya yang berjuang dijalan allah dengan ikhlas. pertolongan dari langit akan datang kalau kita lihat balik gambar dan video diatas, boleh jadi salah seorang malaikat di utuskan untuk menjaga dan mengawal hambanya, berani kah kita?? bersediakah kita untuk berjihad dijalan allah?? sedangkan kita sibuk dibuai mimpi-mimpi indah dalam kenikmatan duniawi yang sedikit ini yang tiada nilainya dan sementara sahaja:'(

dipetik dari Kisah Bumi Kita 

0 comments:

Post a Comment