Friday, May 14, 2010

bosan dengan laptop anda?


Laptop tu leh wt umah burung kakak tua


boleh gak wt lap salji


bole wat cover muka time tido


tempat menapis air liur basi


leh jadi perangkap tikus


wt hempuk kat dinding


menerangi alam maya time nk study


boleh wat main pingpong


haaa leh wt tempat duduk time tgu LRT

hahaha ini lah antara kegunaan laptop anda mcm kelapa lee pelbagai guna ;)

6 comments:

Shazrin said...

e2 boleh mendtg kan ribuan ringgit abg zec oit...kalo dah smpi tahap nk pukul bnda gne laptop... mmg kes neuron tu dah x btl r tu...

abg z said...

haha baru tkde keje... bosan sangat.. kadang2 ribuan ringgit boleh menghilangkan ketensionan yg ada

Shazrin said...

kalo ribuan ringgit tu kalo diberi ke org2 yg lagi memerlukannya... bek membazir disitu dr membazir beli benda yg entah apa2.. Laptop tu, dorg xnk...bg org yg nak sgt2 kn nye tp x mampu beli... e2 lagi berfaedah abg zec...huhuhu

abg z said...

hahaha btol2 nii cume cadangan je la, terpulang kpd individu yg berkenaan ;) masing2 mempunyai akal dan fikiran untuk berfikir,yang mana baik dan yang mana buruk ;)

Shazrin said...

kompem aku pk yg bek2 abg zec oi...syg harta bnda... mereka yg diatas ni mmg kaya... x kesah kuar kn berpuluh2 ringgit...hahaha...anyway, interesting to read meh...cr yg baru lagi ek abg zec...

abg z said...

insya allah... klo jmp g t ;)

Post a Comment